۵ نکته مهم برای بهینه سازی کمپین های تبلیغاتی گوگل

۵ نکته مهم برای بهینه سازی کمپین های تبلیغاتی گوگل

 

شما اگر برای تبلیغات محصولات و خدمات خود از بازار هوشمند مثل تبلیغات گوگل استفاده میکنید . در واقع  تلاشی قابل تحسین و هوشمندانه را برای افزایش تجارت و بهبود سرمایه ی خود انجام میدهید.اما باید توجه داشته باشید که اگر قدمهایتان را مطمئن برنمیدارید و به یقین نمیرسید که بیشترین سود را در افزایش سرمایه خود دارید ممکن است که به حداکثر پتناسیل نرسید.ابزارهایی مانند SEISO ابزارهایی هستند که توانایی کمک به بازاریابان را دارند و مشکلاتی که با کمپین‌ های تبلیغاتی گوگل دارند را شناسایی میکنند.

اما در ادامه به بررسی 5 نکته ضروری برای بهینه سازی کمپین تبلیغات گوگل میپردازیم تا شما بتوانید بهترین تصمیمگیری ها را در این بازار هوشمند تبلیغات انجام دهید.

 

اندازه گیریimpression

راه اندازی یک کمپین تبلیغات گوگل موفق بستگی به داده ای است که میتوانید از سمت کمپینتان جمع آوری کنید دارد.زمانی که شما بتوانید داده ای بیشتر مخصوصا سهمی از تاثیرگذاری را جمع اوری کنید. باعث میشود تا برای بهینه مکپین تواناییتان بیشتر شود.

شما می‌توانید با اضاف‌کردن ستون IS‌ از دست‌ رفته‌ی جستجو در گروه‌های تبلیغات و گزارشات کلمات کلیدی داده‌های .سهم از تاثیرگذاری را به‌دست آورید. میزان به‌دست آمده درصدی از زمان که تبلیغتان به دلیل رده‌ی ضعیف و بودجه‌ی پایین نمایش داده‌ نشده را نمایش می‌دهد. که این معنی را میدهد که شما دارید فرصت سوزی میکند و سریعا باید دست به کاری بزنید. هم‌چنین بدین معناست که ممکن است شما بخش‌هایی از تاثیری که می‌توانست به شما بدهد .تا یک کمپین تبلیغاتی گوگل موفق و سود اور داشته باشید را از دست داده اید.

SEISO ابزار های بهینه هستند که  تخصصشان در این است که به تبلیغ‌کنندگان کمک کند که بفهمند تاثیر واقعی از دست رفته ی یک سهم چقدر میباشد. ابتدا باید بفهمید که از کدام گوشته تبلیغات عقب افتاده اید و برنامه بریزد تا به ان ها برسید و قدم بعدی تازه اقدام در مورد آن است. . شما میتوانید با استفاده از ابزارSEISOبرای برآورد پتانسیل رشد کمپین‌ها و سود بودجه استفاده کنید.


 

CTR را افزایش دهید تا امتیاز کیفیتتان بالاتر رود

شما زمانی که تاثیرات را از تبلیغات بگیرید کارتان تمام نمیشود. در تبلیغات گوگل یکی از اصلی ترین اندازه ها رخ کلیک‌خور یا CTR و امتیاز کیفیت میباشد . ممکن است که از تبلیغاتتان ترافیک با کیفیت و مقرون به‌ صرفه‌ای دریافت کنید، ولی اگر استانداردهایی که در صنعت لازم است را نداشته باشید، تمای ان ها بی‌فایده می‌شود. با داشتن یک امتیاز خوب هزینه ی هر کلیک برایتان مقرون. به صرفه میشود، وباعث افزایش جایگاه تبلیغاتتان میشود.

اتفاقا تحلیل‌گر تبلیغات گوگل SEISO با اراعه دادن کارکردی .باعث میشود که امتیاز تبلیغات گوگل تان را ارزیابی کنید تا به شما نشان دهد که کجا رونق دارید و کجا را می‌توانید پیشرفت دهید. که این موضوع باعث میشود تا تاثیر بسزایی روی بازگشت سرمایه‌ی کمپینتان داشته باشد، و SEISO یک راه ساده برای اولویت‌بندی اقداماتتان برای دستیابی به CTR مورد نظر، مربوط‌ بودن تبلیغات و تجربه‌ی صفحه فرود تبلیغاتتان را به شما اراعه میدهد.


 

نوع مطابقت با کلمه‌ی کلیدی

زمانی که اقدام به ساخت کمپینتان کردید، یکی از اصلی ترین کارهایی که باید انجام دهید این است که یک نوع مطابقت را برای استراتژی دستوری کلمه‌ی کلیدی خود درست کنید. نوع طتبیق مشخص می‌کند که کلمه‌ی کلیدی شما باید چقدر شبیه عبارت آخر باشد. همان‌طور که می‌توانید تصور کنید، این موضوع تاثیر خیلی زیاد و قدرتمندی نه فقط روی این‌که چقدر هزینه برای کمپینتان میکنید، بلکه روی اینکه برگشت تبلیغات گوگلتان چقدر خواهد بود. وقتی از نوع صحیح طتابق کلمات کلیدی استفاده می‌کنید، باعث میشود تا هزینه های مقرون به صرفه جذب مشتری و نرخ بهتر را تجربه کنید. این در صورتی است که اگر نوع مطابقت غلط باشد به سرعت کل بودجه تان بدون اینکه نتیجه ای بگیرید از بین میرود.

تلاش برای فهمیدن اینکه نوع مطابقت را برای کلمات کلیدتان درست انتخاب کنید میتواند. برای شما به یک بازی حدس زنی تبدیل شود که شامل یک ازمون خطای گران قیمت است . اگر می‌خواهید هرچه سریع تر به نوع مطابقت کلمات کلیدیتان برسید و باعث صرفه .جویی در زمان بشوید بهتر است که از SESIO استفاده کنید. که تحلیل نوع مطابقت با بهترین اقداماتی که برای شما بهینه‌ سازی شده و مناسب کمپینتات است را برایتان فراهم می‌کند.


 

عملکرد تبلیغاتتان را بهینه‌سازی کنید

بهینه سازی تبلیغات، بحرانی ترین قسمت راه اندازی یک کمپین تبلیغاتی گوگل سود اور و موفق است . بهینه‌ کردن یک کمپین شامل ایجاد و مقیاس کلمات کلیدی و کمپین‌های تبلیغاتی سودآور. و پایان  دادن به آن‌هاییست که موفق نمیباشند.
SEISOتوانایی اینرا دارد شما را بالا ببرد. موتور SEISO به تبلیغات شما نگاه میکند و تعیین میکند که کدام یک از آن ها را بالاتر مقیاس کنید، تعدیل کنید و پایان دهید. حدس و گمان هایی که در این کار وجود دارد زیاد است و می‌توانید قیف‌های فروش سودآور با ماندگاری بالا ایجاد کنید که نتایجی فوق العاده ارائه می‌دهند.


 

کلمات کلیدیتان را مدیرت کنید

توجه داشته باشید که یک کمپبن بهینه نیاز به یک مدیریت سطح بالا در کلمات کلیدی دارد.. شاید مثل یک کار بزرگ به‌ نظر برسد، اما اگر می خواهید کامل ترین پتانسیل. خود را از کمپین بیرون بکشید و به ROI بالایی دست یابید، اجباری است. تقریباً در تمامی کمپین های تبلیغاتی گوگل، دوچیز مهم. وجود دارد :1_کلمات کلیدی 2_ بودجه تخصیص داده شده که به هدر می‌رود. شناسایی ان ها با به کارگیری گزارش عبارات جستجو شده انجام میشود، تا بتوانید عبارات با پتانسیل بالای جدید را به‌دست آورید و با اضافه کردن آن ها به کمپینتان یا عباراتی که به شما نامربوط است ان ها را در لیست منفی بگذارید و آن هارا مستثنی کنید.

معمولا این کار کافی نیست و شما میتوانید با ابزار ی مانند SEISO  از هدر رفتن ان جلوگیری کنید. و سودآوری کمپین تبلیغات گوگل خود را افزایش دهید. با استفاده از این ابزار شما میتوانید از دست رفتن بودجه و سود آوری کمپین تبلیغاتی گوگل را شناسایی کنید. و پس‌اندازهای بالقوه را نمایان کنید.  این ابزار در یک گزارش، کلمات کلیدی بدون بازگشت و کلمات کلیدی منفی .برای حذف کردن از لیستتان و یا عبارات بالقوه را نمایش میدهد. موارد زیادی وجود دارد مثل نکات تخصصی و بهترین شیوه های تبلیغات گوگل. توصیه های مدیریت و جزیه تحلیل فعالیت های حساب و … که شما میتوانید از تجزیه و تحلیل گزارش SEISO  کشف کنید.


مرتضی علی امیری
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *