سبد خرید
0

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

حساب کاربری

حداقل 8 کاراکتر

سوالات متداول حساب کاربری

آیا امکان ویرایش مشخصات کاربری و ایمیل من وجود دارد؟

شما می‏‌توانید مشخصات کاربری خود را ویرایش کنید. برای این کار باید با وارد کردن پست الکترونیکی و کلمه عبور، وارد حساب کاربری خود بشوید، سپس با کلیک روی گزینه "پروفایل من" به صفحه‏‌ای منتقل می‏‌شوید که در بخش "اطلاعات کاربر" امکان "ویرایش اطلاعات" وجود دارد.

چرا با وجود درخواست من برای تغییر رمز حساب کاربری، لینک آن برای من ایمیل نشده است؟

لطفاً ایمیل‌های اسپم(spam) خود را چک کنید. به ویژه ایمیل‌های ارسال شده به حساب‏‌های کاربری gmail گاهی spam می‌شوند. توجه داشته باشید که link تغییر رمز برای شما ارسال می‏‌شود نه خود رمز.

آیا می‌‏توانم به اطلاعات خریدهای قبلی خود دسترسی داشته باشم؟

برای دسترسی به اطلاعات خریدهای قبلی، باید با حساب کاربری خود وارد شوید، سپس روی گزینه "سفارشات من" کلیک کنید تا سوابق خرید شما نشان داده ‏شود.

آیا برای خرید از پرشین ادز ، حتما باید در سایت عضو باشم؟

خیر ، پرشین ادز هیچگونه الزامی برای عضویت در سایت ندارد ، بدیهی است در صورت عضویت در وبسایت از طرح های تخفیفی و امکاناتی چون مشاهده سفارشات قبلی ، ثبت تیکت پشتیبانی ، کیف پول ، اخذ مشاوره ، خدمات و ... بهره مند می شوید.

آیا در تمام ساعات شبانه روز می‌توانم سفارش خود را ثبت کنم؟

شما در 24 ساعت شبانه روز و 7 روز هفته می‌‏توانید سفارش خود را ثبت کنید.

از وضعیت سفارشی که ثبت کرده‏‌ام، چگونه می‌‏توانم مطلع شوم؟

از طریق کد پیگیری سفارش که بعد از خرید در اختیار شما قرار میگیرد.

می‏‌توانم سفارشم را تلفنی ثبت کنم؟

خیر، به منظور تسریع فرایند پردازش و ارسال سفارش و نیز کاهش امکان بروز خطا در ثبت سفارش، مشتریان محترم ‏باید سفارش خود را اینترنتی ثبت کنند.

چگونه عضو سایت پرشین ادز شویم؟

هنگام ثبت سفارش می توانید با فعالسازی تیک مربوطه و درج ایمیل خود عضو پرشین ادز شوید.

آیا مجاز به ارائه اکانت کاربری خود به دیگری هستم؟

پرشین ادز در این مورد هیچ مسئولیتی نداشته و اکانت شما را به منزله خود شما تلقی می نماید ، وظیفه حفاظت از اکانت شما بر عهده ی خودتان است.
مقایسه محصول
مقایسه محصول
مقایسه محصول
مقایسه محصول
X