ایمپرشن پست اینستاگرام چیست؟

ایمپرشن پست اینستاگرام چیست؟

ایمپرشن پست اینستاگرام چیست؟


امروزه برای آنالیز پیج‌های کاری اینستاگرام ، از اصطلاح ریچ و ایمپرشن بسیار استفاده می‌شود. ایمپرشین ، یکی دیگر از اصطلاحات حساب تجاری می‌باشد. در این مقاله قصد داریم به بررسی ایمپرشن اینستاگرام و علت اهمیت آن بپردازیم. با ما همراه باشید.

ایمپرشن پست اینستاگرام چیست؟

ایمپرشن ، به تعداد دفعاتی گفته می‌شود که پست یا استوری شما توسط کاربران مشاهده شده است. هر کاربر می‌تواند تعداد بیشماری ایمپرشن برای پست شما داشته باشد. ایمپرشن هم مانند ریچ ، برای پیج‌های کاری یا بیزینس اکانت فعال می‌شود. اگر به بخش insight پست خود رجوع کنید ؛ با گزینه‌ای به نام ایمپرشن روبه‌رو می‌شوید.

برای مثال اگر عدد این گزینه ۲۰۰ باشد ؛ به این معنا است که پست شما ۲۰۰ بار توسط کاربران مشاهده شده است. باید به این نکته توجه کرد که اگر یک کاربر ۵ بار پست شما را مشاهده کرده باشد این مقدار نیز به ایمپرشن شما اضافه می‌شود.

اهمیت ایمپرشن

ایمپرشن یک گزینه‌‌ای است که برای دیده شدن پیج کاری مزیت محسوب می‌شود. اگر پست شما ایمپرشن بالایی داشته باشد ؛ به این معناست که کاربران ، این پیج را بسیار مشاهده کرده‌اند و این موضوع علاقه‌ی کاربران به محتوای تولیدی شما را نشان می‌دهد. بنابراین طبق الگوریتم اینستاگرام ، با توجه به بالا بودن ایمپرشن ، پست شما در اکسپلور نمایش داده می‌شود و از طریق اکسپلور نیز بیشتر دیده می‌شود. از این طریق ، رشد و پیشرفتی قابل توجه برای پیج شما حاصل می‌شود. ممکن است در اکسپلور افراد زیادی پست شما را ببینند ، آن را سیو کنند ، برای دوستان خود بفرستند یا حتی برخی از آن‌ها شما را فالو کنند. با این کار آمار پیج شما افزایش می یابد.

تفاوت ریچ و ایمپرشین

ریچ و ایمرشن اینستاگرام ، دو اصطلاح مهم برای آنالیز پیج می‌باشند. با توجه به این مورد ، هدف مشترک این دو ، در جهت رشد پیج و ورود پست به اکسپلور می‌باشد. اما تفاوت‌هایی نیز با هم دارند. اصلی‌ترین تفاوت آن‌ها در تعاریف هر یک می‌گنجد. ریچ به معنای تعداد کاربرانی است که پست شما را مشاهده کردند. ایمپرشن به معنای تعداد دفعاتی است که هر یک از کاربران پست شما را مشاهده کردند. اگر کاربری پست شماره ۱۰ دفعه ببیند ؛ به تعداد ریچ پست ، فقط یک بار اضافه می‌شود. اما این ۱۰ بار به تعداد ایمپرشن پیج اضافه می‌شود. این یک تفاوت مهم هست که این دو اصطلاح را از هم متمایز می‌کند.

سخن پایانی

در این مقاله با مفهوم ایمپرشن پیج آشنا شدید. با توجه به این روش‌های آنالیز پیج ، شما می‌توانید محتوای مورد علاقه‌ی کاربران خود را تولید کنید و به راحتی سبب رشد و پیشرفت پیج خود شوید.

برای دریافت ایمپرشن پیج اینستاگرام ، از وبسایت پرشین ادز به لینک زیر مراجعه کنید.

ایمپرشن پست اینستاگرام

نگین رنجبر
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *