ممبر واقعی نوتیفیکیشن تلگرام چیست؟
پوش نوتیفیکیشن تبلیغاتی است که با استفاده از یک سرور به صورت مستقل به مجموعه ای از گوشی ها و تبلت های و دستگاه های اندرویدی ارسال می شود. با استفاده از آن تبلیغی را به دست کاربر می رساند. عضویت در کانال های تلگرام در این روش، متدی جدید و انحصاری مختص برنامه نویسان اندروید بوده و تنها این افراد قادر به ارسال می باشند. بعد از ارسال این نوع تبلیغ مخاطب در صورتی که دیتا و یا وایفای خود رو روشن نگاه داشته باشد این تبلیغ را مشاهده خواهد کرد و در صورت نیاز و تمایل بر روی تبلیغ کلیک خواهد کرد و با تائید وارد کانال خواهند شد. ریزش در این تبلیغ بسیار کم بوده زیرا مخاطب با میل قلبی وارد کانال خواهد شد. ممبر واقعی نوتیفیکیشن تلگرام چیست ؟ و چه مزایایی دارد؟ با ما همراه باشید تا در این مقاله به بررسی این موضوع بپردازیم.
نوتیفیکیشن در لغت نام یک ابزار برای اطلاع رسانی میباشد و به کمک آن میتوانید برای کاربرانتان همیشه پیام ارسال کنید و یا با آنها به صورت دائمی در ارتباط باشید. در واقع نوتیفیکیشن یک ابزار ارتباطی پیشرفته و جدید نیز است، که نسبت به سایر ابزارهای دیگر برتری خاص خودش را دارد.
آیا ممبر نوتیفیکیشن واقعی است؟
بله ۱۰۰٪، این روش تقریبا به صورت نیمه اختیاری است. از بهترین روشهای افزایش عضو واقعی تلگرام، خرید ممبر نوتیفیکشن تلگرام است.
آیا این روش بازدید دارد؟
این روش دقیقا مثل تبلیغ بنر داخل کانالهای بزرگ میباشد. با این تفاوت که پلتفرم اجرای آن مستقیم گوشی مخاطب میباشد. پس از پایان عضوگیری برای پستهای جدید بازدید زیادی خواهد بود.
آیا این روش ریزش دارد؟
بله، طبیعتا ممبرهای واقعی ریزش خواهند داشت. البته در این روش کاربران به صورت نوتیفیکیشن وارد کانال می شوند و ریزش آن بستگی به نحوه مدیریت و موضوع کانال نیز دارد. ریزش اعضا در این روش بین ۱۰ تا ۳۰٪ است.
نوتیفیکشن در چه برنامه هایی قابل استفاده است؟
در درجه اول واضح است که این سرویس برای برنامه هایی ظاهر میشود که نیاز به اتصال به اینترنت دارند و هنگامی که اتصال شما به اینترنت برقرار است این تبلیغات صورت میگیرند. این روزها انواع فیلترشکنها که استفادههای گوناگونی از آنها میشود یکی از اصلیترین هدفهای نوتیفیکشن شده است.
مزایای خرید ممبر نوتیفیکیشن
نوتیفیکیشن ، به دلیل اینکه میتواند اطلاعات ارزشمندی از افراد به شما بدهد بسیار قابل توجه است. مثلا آنکه در چه ساعتی بیشتر تبلیغ چک میشود، یا آنکه افراد چک کننده تبلیغات با توجه به آی پیهای خود به کدام مناطق تعلق دارند.
البته برای مباحث تخصصیتر توسط رباتهای کامپیوتری اطلاعات ریز و جزئیتری ارائه میشود که قطعا هدف فروشندگان و خریداران ممبر نوتیفیکیشن نمیباشد.
این روش ساده است، پیچیدگی خاصی ندارد و ارتباط گیری با مخاطب از طیق آن بهتر صورت میگیرد. همچنین هزینه آن نسبت به برخی از روشهای مشابه دیگر پایینتر است. اما نسبت به سایر روشهای خرید ممبر تلگرام، مانند خرید ممبر فیک و … کمی گرانتر تمام میشود.
خرید ممبد نوت از آن جهت که تمامی کاربران آن واقعی هستند میتواند در بلند مدت باعث روش و بازدهی خوبی برای کسب و کار شما داشته باشد.
کارآیی پوش نوتیفیکیشن
هر اعلانی می تواند حاوی تیتر، متن، آیکن و تصویر بزرگ بوده و کاربران پس از لمس (کلیک) بر روی هر قسمتی از نوتیفیکیشن، به صفحه مورد نظر ارجاع داده شوند. این صفحه مورد نظر میتواند آدرس وب و یا لینک اینتنت اپهای نصب شده در دستگاه کاربر باشد. برای مثال جهت ارسال تبلیغات یک کانال تلگرامی می توان به جای استفاده از لینک کامل وب، از اینتنت مستقیم تلگرام استفاده نمود تا دیگر پیشنهاد مرورگر به کاربر داده نشده و مستقیما خود اپلیکیشن تلگرام و صفحه مورد نظر باز شود. یک لینک اینتنت تلگرام به جای //:http با //:tg آغاز می گردد.
معایب خرید ممبر نوتیفیکیشن
این روزها دیگر مانند قبل خرید ممبر نوتیفیکیشن محبوبیت ندارد. علت آن هم این است که این پنل جای خود را به روش محبوب تری، یعنی پاپ آپ داده است. نوت مشکلات زیادی ندارد اما اندک معایب آن قابل توجه است زیرا در بیشتر اوقات کاربران اصلا به تبلیغات توجه نمیکنند و ریزش آن نیز از پاپ آپ کمتر است.
نامشخص بودن بازدهی: مثل هر نوع تبلیغات دیگری، موفقیت این نوع تبلیغات هم به محتوای تبلیغات و جذابیت کانال شما برای مخاطب بستگی دارد و به هیچ وجه قابل پیش بینی نیست. از آنجایی که تابحال اکثر ادمینها از ترفند و روشهای اد اجباری یا فیک برای افزایش ممبر استفاده کرده اند، انتظار دارند که در این روش هم تعداد مشخصی کاربر به کانال خود اضافه نمایند که کاملا غیر منطقی بوده و به عوامل متعددی بستگی دارد.
هزینه بالا: به نسبت دیگر روش های افزایش ممبر، تبلیغات پوش نوتیفیکیشن دارای هزینه بیشتری نسبت به بازدهی آن دارد. جوین کاربر در کانال شما با استفاده از این روش، کاملا اختیاری بوده و به جذابیت کانال شما برای مخاطبین بستگی دارد. از تبلیغات پوش نوتیفیکیشن نباید انتظار معجزه داشت و افزایش تعداد برابر با روش اد اجباری و غیره را نسبت به هزینه پرداختی، توقع داشت. در این روش برای جذب تعداد ممبر زیاد، می بایست چندین برابر روش های دیگر ارسال و هزینه نمود و همیشه پیشنهاد میشه که با یک ارسال 50 کا و یا 100 کایی بازدهی محتوا و کانال خود را با این نوع از تبلیغات سنجید و ضریب موفقیت آن را در تعداد بالاتر و انبوه به دست آورد.
این روش برای چه کانالهایی توصیه میشود؟
خرید ممبر نوت قطعا برای همه کانالها مناسب است. نوتیفیکشن برای کانالهایی مناسب است که فروشگاهی بوده و محصول خاصی را ارائه می کنند. آنها شخصا فروشگاه خود را انتخاب میکنند و به همین دلیل نوت برای این افراد مناسب است.
از آن جهت که ممبر در این روش بر اساس میل و علاقه خود به کانال شما میپیوندد، شانس زیادی دارید تا این ممبرها را به مشتری دائمی خود تبدیل کنید. این روش تا حدودی برا کانالهایی که محتوای جذاب تولید کرده و از طریق تبلیغات کسب درآمد میکنند نیز مفید است. زیرا این ممبرها به کانال شما علاقه مند بوده، از پستها به خوبی بازدید میکنند و تعداد سین پست شما بالا میرود.
همچنین این روش برای افرادی که خدمات منحصر بهفردی را ارائه میدهند میتواند مناسب باشد. کانالهای تلگرامی که موضوع آنها نسبت به سایرین ویژه تر بوده و یا آنکه مخاطبان آنها افراد خاصی هستند، قطعا گزینه مناسبی برای خرید ممبر نوتیفیکیشن میباشند.